نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم
  • بازدید : (76)
نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم

نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم


نيمار، ستاره ي برزيلي بارسلونا عنوان کرد که تيمش مي‌تواند رئال مادريد را در ليگ قهرمانان شکست دهد.

سپیدپوشان که با پیروزی مقابل کروز آزول،بیست و یکمین پیروزی پیاپی خود را کسب کردند، فصل گذشته موفق شدند دهمین عنوان قهرمانی اروپا را کسب کنند. شاگردان آنچلوتی در فص جاری نیز عزم خود را جزم کرده تا برای یازدهمین قهرمانی بجنگند ولی نیمار معتقد است که تیمش می‌تواند در لیگ قهرمانان رئال را شکست دهد.

او گفت:" قهرمانی در چمپیونزلیگ آرزوی من از دوران کودکی است و البته، تصور آن با بارسا فوق‌العاده خواهد بود. رئال مادرید تیمی عالی با بازیکنانی بسیار خوبی است، بهترین‌ها در جهان، و همچنین آنها خیلی خوب کار کرده اند. ولی من به هم‌تیمی ها و تیممان ایمان دارم. فکر می‌کنم که می‌توانیم بهتر کار کنیم و مطمئنم قهرمان خواهیم شد."

نیمار همچنان معتقد است که مسی بهترین بازیکن جهان است. او در این رابطه گفت:" برای من، بازی کردن با بهترین بازیکن جهان کار آسانی است. بازی کردن با بهترین‌ها همیشه کار آسانی است. این یک افتخار برای من است. در زمان حضورم در برزیل، وقتی او را تماشا می‌کردم، الگوی من بود و حالا در کنار هم هستیم و می‌بینم که هر چیزی که به آن فکر کرده بودم به حقیقت پیوسته و این خیلی اتفاق خوبی است."



برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: